Tuesday, November 4, 2008

Dr. Fish @ Fish Spa :)




Heheee...

Salam...

Lama x bukak nih... bz la konon.. :)

Sj nak upload pic of Dr. Fish / Fish Spa at downtown, Cheras... Memang dah lama tringin sgt.. so, peluang yg ader mase 3Nov aritu, aku x lepaskan..

Act, aku temankn pupu g urut badan + kepala kat sane.. coz bucuk sowg tu dah mengadu pening2 & cakit badan.. cian pu..

So, mase nak gerak alik tu, nampak lak bazar utk Fish Spa nih.. Yg x bestnye, pu janji nak join aku rendam kaki, tapi last2 tipu!!! geram tui.. Aku sowg je la yg terpakse menahan rase geli tahap cipan berendam kaki kat dlm kolam kecik tu..

Brader yg jaga tu ckp, dun wori.. just geli seminit pertama jer... Hmmm, aku? Nak masuk 10min baru reda kot.. brader tu mention, klau ikan tu byk berkumpul kat tumit kaki, maknanye kene kurengkan amik garam+gula+minyak.. Mmmmm.. ok2...

Kat situ murah jer, rm8 utk 15mins.. & rm15 for 30mins.. aku wat 30mins.. yela, lama2 best plak!!! :)


Tapi memang best!!!! Nak wat lagi!!!!

No comments: