Wednesday, June 25, 2014

Jamuan Menyambut Ramadhan


Assalamualaikum....

Semalam ofis aku buat jamuan kecil-kecilan sempena menyambut bulan Ramadhan... Memang kecil-kecilan pun sebab ofis aku ada 6 org je :) ... Tu pun 2 org MC.. Tinggal la kami berempat.. Bos pun masuk ofis lunch hour sebab ada bengkel...

Jamuan ni disponsor oleh bos aku... Menu utama set lontong (sambal ikan bilis & kuah kacang), kuih tepung talam & apam... Pastu aku beli karipap + pau sambal (burger Malaysia.. heee...).. Faridah bawak puding roti & sos vanilla... simple2 menu gitu...




Aku yang sedang ber-DA ni telan ailio je tgk kuih-muih tu.. puding roti tu peberet aku :-( ... Tahan jela...

Ni je yg aku amik....


Kuah lodeh, telur rebus pastu buh sambal ikan bilis sikit... Sedapppp... Alhamdulillah...

3 comments:

anakduyung said...

nmpak sedap kuah lodeh ngn telo tu...nyummm nyummm

Kopiolimauice said...

tgh DA mmng dugaan betul hihi sabor je la ye...maka menu semuanya sedap belaka

Mama Eqalicha said...

anakduyung : aah.. cedap bangat!! Tetibe tingat kuah lodeh achik.. slurpppppp

Kopiolimauice : Yeszaaa... sabo la ni... klau kuwus nt leh makan balik... haaiii, bile la nk kuwus ni :(