Tuesday, June 24, 2014

Musim Tunang & Kahwin


Assalamualaikum...

Sebagai mukadimah, nak citer tentang family aku sikit... Aku ada 9 beradik... 4 abg, 4 kakak & aku la puteri bongsu (wek!)... Alhamdulillah, semua da kawen :D

Cucu2 kepada arwah mak & arwah abah ada 26 org semuanya... 2 org anak buahku sedang bermain2 kat Taman Syurga (insya Allah....) & cicit ada sorg (aku dah jadi opah ok! eh, x glems... Onny :D)

Anak buahku yg sulung, Aizat sorg je yg dah kawen 2 thn lps...

Yang lain... sedang Q.. hihi...

Ok aku senaraikan :

21 Disember 2013 : Pertunangan Yop & Laila
7 Jun 2014 : Pertunangan Emy & Zahid
22 Jun 2014 : Majlis Merisik Narah
28 Jun 2014 : Majlis Merisik Adik Ika (My SIL)
9 Ogos 2014 : Pernikahan Anis & Izwan
14 September 2014 : Pertunangan Narah & Hisyam
11 Oktober 2014 : Pertunangan Farid & Eda
19 Disember 2014 : Pernikahan Emy & Zahid

Meriah kan tahun ni? :D

Maka akan bertambahla ahli keluarga aku... Welcome 2 d family guysss! :-)

3 comments:

Kopiolimauice said...

maka thn depan pn betambah la duit raya ek..hihihi sure anak buah pon betambah ;p

anakduyung said...

tudia..besusun tunggu Q...stanby cuti la ni yg dh nyawa2 ikan

Mama Eqalicha said...

Kopiolimauice : haa tau xpe... :D

anakduyung : yeahh.. mksu coti tggal 2 ari.... krohhhhh