Sunday, May 4, 2014

Tahniah Emy :)


Assalamualaikum...

Aku dpt berita, anak buahku yg tersayang; Aimi Khairi akan bertunang bln dpn & tarikh yg dipilih bersempena besdaynya 7 Jun 2014...

Mcm2 perasaan aku... Hepi, sebak.. semua ada... Hepi sebab emy dah bertemu jodoh, dah ade org akan jaga & bimbing dia... Sebak sebab pasni aku kena had kan hubungan aku dgn dia.. Yela, amy la tempat aku meluahkan perasaan sepanjang aku drive balik keje... Jauh kot Shah Alam - Cheras... Sepanjang tula amy rajin melayan maksu dia potpet2...

Byk bende yg aku share dgn amy... Resepi, family matters, personal semua... Ade je topik baru hari2... hihi...

Dear amy, tahniah tau maksu ucapkan... Semoga amy berbahagia selalu & dikuatkan jodoh hingga ke jinjang pelamin, seterusnya ke Syurga, insya Allah....

Utk SMZH, jg anak buah maksu ni bebaik... Dia manja sikit tau.. & jagalah hatinya... Untung tau dpt bakal tunang yg pandai masak, rajin mengemas rumah, beriman... :)

Tak sabar nak balik Perak bln dpn... Manjung, kome tunggu teman datang.......... :D

Gambar bakal tunangan org.. ehemmm

No comments: