Saturday, May 3, 2014

Tako Tao Yang Nyumehhhh


Assalamualaikum...

Oh ini cerita smlm.. Aku ajak papa g cari Tako Tao.. x kire... Nak jgk2 sebab dok teringin je.. Mmg berhantu la Tako Tao ni... sekali rase pasti nak lagi... dan lagi.. dannn lagii.. hihi..
Yg terdekat dgn umah, mane lg.. AEON Tmn Maluri la.. :)

Ok layan gambar dulu...

Stall Tako Tako yg comel... Sebelah food court

 Packaging

Taraaa.. Ni kami punye.. Chicken cheese + prawn + unagi... 

Senyum smpai telinga dpt mam nih.. hihi... Papa mkn 2 ketui je.. Aku hulur yg unagi (or dlm BM nye belut), geleng kepala.. Aku bajet gud2 la dpn papa, kekonon no hal mkn belut.. Bile dah masuk mulut.... mmmmm sukar diluahkan.. rase berlendir di situ tapi kontrol macho.. Telan jelaa.. Tiga2 ketui belut tu aku habiskan.. *tepuk tgn*... Mmg mcm fear factor lak aku rase... Lg 4 ketui tapau bwk lik...

Ohh ye..Tako Tao ni mknan Jepun.. Ala2 bebola yg disumbat inti di tengah... Bertambah cedap bile combine dgn fish flakes, sos dia & mayonis.. Aritu aku beli kat AEON AU2, ade promosi.. 3 kotak RM15 je :)

Jemput2 la cuba bg yg belum penah rase.. Best!!!


No comments: