Saturday, April 11, 2009

... Rozita Che Wan

.
(Segmen cuci mata)


Alalalalalalaaaa... Jelitanya insan yang bernama Rozita Che Wan iteww... Jom layan lagi gambar2 beliau...


Uishhhh, lawa betul la... Tak jemu mata memandang.... Jom usha lagik....

Dan lagik.....


Manis jer dia senyum... Pendek kata, dari segi fizikalnya; Rozita Che Wan memang sempurna... Bagi aku, dialah wanita yang tercantik di Malaysia.... Apa pendapat kawan2? Setuju tak? =)

13 comments:

myle@my said...

ooo..
mmg cantik kan kaklynn...
kiter pon suke tgok dia..
cantik...tinggi...jelite...
lemah lembut...pendek kate...
sumer pakej ade...lengkap...
betuah badan...

kite suke gak nengok adik dia..
ayu raudah..dua2 cantek..
adik badek diorg mmg cun2...
=D

eddie dewanaga said...

yup... gua setuju, dan adik dia yg berlakon cerita manjalara tu pun manis dan ayu... nama gua lupa tapi adik dia kot...

Izan said...

mmg cantik pun... nampak cam org indonesia pun ada. ala2 krisdayanti. =)

joegrimjow said...

xstuju
adew ag yg lebey
hihi

cantik itu subjektif

zailamohamad said...

a'a..suka ngan kecantikan dier..especially her bulu mata palsu tu;p

Famila Akmar Faisal said...

memang cantik...fila minat ngn die..seksiiiii kan..tapi kalo die natural lagik manis..

eiza in the house.. said...

akak jap lagi kita link kan blog akak nie eh..tq sbb kita tersenarai dlm kengkwn akak..bangga rasenya nie..:)

berbalik pd rozita che wan nie..
pertama kali kita tgk dia masa citer budak ong puteh nak posa tu..rupanya2 dia nie jelitawan..dia pun pndai berlakon byk watak...kita sukalah dia nie..tp semlm tak ada award pun yg dia dpt..tak per cuba lagi tahun depan k..:)

Hidemichi said...

Yeke...tapi aku rasa suara dia klakar?hehe.
Kalau bagi pilihan...adik dia lah.

ARIFFDA said...

betul2..anak2 che wan(tu nama bapak dia kan) mmg cantik2 belaka..

Ma'am_Chelsea said...

Hye Mylea...
A'ah... Samala.. Akak pun suker tgk kelembutan dier nih... Sopan santun jek.. ;)

Hye Eddie..
Adik dia Ayu Raudhah... Pun comey gak kan? Tp mcm xleh celen akak dier... ;)

Hello Izan..
Betui gak kan? Solekan tebal dier mmg ala2 owg Indonesia.. Mmg lawa!!

Hye Joe..
Iyo larr.. Lawa lagik dak Halimah... Muehehehehe~

Hello Zaila..
Bulu mata palsu? Aah, stuju... tu yg buat mata dier nmpak menawan giler...

Hi Fila..
Aah... Tapi rase nye klau dier kurang solek, kurang lawa plak... Hihihi..

Hye Eiza..
Macih taw!! Meh cyg ckit....!!
Ooo, citer Diari Ramadhan Raffique tu ek? Hehe ;)

Hye Hidemichi..
Bagi aku, akak dier jelita... Adik dia kiut... =)

Hye Kak Bada..
Nama saye pun Azlin Che Wan... Muahahaha... Xde la, guwau jek.. ;)

cik wanie said...

mmg dia sgt2 lawa,
wanie pernah tgk dia live,
hurm....

wanie jer yg x lawa:((
huk huk huk,
tetiba kannnn

Ma'am_Chelsea said...

Hye Cik Wanie...

Yeke? Best nye dpt jmpe dier... baik x?

Uishhhhhhhhh, nape ckp cmtu? Makhluk ciptaan Allah semuanya sempurna & cantik2 :)

CT NORAMIZA said...

setuju setuju dia cantek, tp x pandai bercakap, pr x bagus sgtlah dia ni ma'am. tgk dlm melodi, lain org tanya lain dia jawab, :)