Thursday, March 19, 2009

... Upin & Ipin lagik =)


Tadi biler aku jejakkan kaki ke blog =
http://ida-mandarin.blogspot.com a.k.a. Kak Ros dlm citer Upin&Ipin, aku terpandangkn kecomelan 'HP Strap'; merchandise yg baru oleh GENG (x silap aku baru, coz dulu xde)...

Dulu aku tingin beli fridge magnet U&I, tapi da bis.. Tggal Kak Ros punyer jer.. So, xmo pisang bbuah 2X, aku cpt2 ajak Kak Deela gi beli...

Taraaaaaaaaaaa..... Comel kan?


Aku beli 2 pasang... Upin utk pupu, Ipin utk aku & spasang lg Ude yg kirim...
(Sowi, gmbo x clear... Mklumlar hp x cnggih...hikss..)

Ni Kak Deela punyer... Dua2 da ciap gntung dah...... Tomey3x....

Murah je taw.. RM3.50 satu.... Sbenarnyer ader 3 jenis; Upin, Ipin & Oopet... Lokasinyer?

NO.5, JALAN BOLING PADANG G13/G,
SECTION 13,
SHAH ALAM,
40100 SELANGOR DARUL EHSAN

Tempat tu betul2 belakang TESCO EXTRA... Siap ader restoran lg kat seberang kedai tu... Kitowg smpat mamam nasik cmpur kat situ tadi, tp terlupe plak nak snap gmbo... Hehee.. Maaf yerr.... Jomla kekawan, kite reramai gi sane... Mcm2 ader; TShirt, notepad, keychain, pencil case etc... Rugi x beli taw... Bak kata Ipin, betul3x........

=)

4 comments:

e.l.i.s.s.m.i.e said...

owh..situ yer..kena pi cari gak ni..tomeinyaa..

Ma'am_Chelsea said...

Tomei kan?

I likeeee....


=)

Hidemichimomotani said...

Budak dua org ni pintu rezeki lah ek!

Ma'am_Chelsea said...

Aah...

Betuiiii3x....

=)